Betöltés

Contact center csoportvezető

Már 30 éve a biztosítási szféra egyik meghatározó szereplője vagyunk és törekszünk arra, hogy a közel 2000 munkavállalónk a lehető legjobban érezze magát nálunk. Elérhetőek vagyunk online és offline, versenyképes termékeink és több, mint 130 ügyfélszolgálatunk van. Ugyanakkor a multinacionális környezet ellenére is megőrizzük a családias hangulatot. Nálunk előfordul, hogy a CEO-val főzöd a vacsorád, megtapsolnak a Vígszínház színpadán és az is, hogy autót vezetsz a Hungaroringen található Groupama Tanpályán.

Milyen feladatokra számíthatsz nálunk?

  • Feladatod lesz a Contact Center Osztály híváskezeléssel és elektronikus úton érkező megkereséseivel foglalkozó munkatársak koordinálása és irányítása,
  • folyamatos szakmai és kommunikációs fejlesztések, mentorálás személyre szabott és csoportos módszerekkel,
  • a hatékonyság és a minőség javítása érdekében a szükséges információk megszerzése, frissítése és továbbítása a munkatársak felé.
  • Ezenkívül számítunk Rád a célkitűzések megfogalmazásában a kollégák és a csoport vonatkozásában, illetve azok nyomon követésében, monitorozásában valamint
  • a munkatársak minőségi és szakmai értékelésében valamint értékelő beszélgetések lefolytatásában és dokumentálásában is.
  • Továbbá a csoportot és szervezetet érintő munkafolyamatok kidolgozása és annak működtetése,
  • fejlesztési és oktatási tervek kialakítása,
  • új belépő kollégák kiválasztása,
  • és a megbeszéléseken való aktív részvétel is mindennapjaid színesítenék.

Jelentkezz hozzánk, ha...

  • tudod, hogyan kell jó kapcsolatot kialakítani az emberekkel,
  • van vezetői tapasztalatod és foglalkoztál már emberek fejlesztésével,
  • dinamikus, rugalmas, agilis és talpraesett vagy,
  • szeretsz ötletelni és mindezeket megvalósítani is,
  • hiszel a csapatmunka erejében,
  • érték számodra az egyszerűség és az ügyfél-elégedettség is.

Ezen felül előnyt jelenthet, ha...

  • van már tapasztalatod abban, hogyan kell embereket fejleszteni, motiválni, vezetni,
  • ismered az ügyfelek igényeit és hiszel a személyre szabott kiszolgálásban,
  • nem ismeretlenek számodra a biztosítási termékek,
  • dolgoztál már ügyfélszolgálati területen csoportvezetőként, pénzintézetnél,
  • részt vettél már informatikai fejlesztési projekteken, akár támogattad is azokat.

Miért csatlakozz hozzánk? Mert…

  • nálunk hasznos és érdekes munkát végezhetsz,
  • lehetőséged nyílik Társaságunk folyamatainak megismerése mellett
  • projektekben is részt venni,
  • egy családias és jókedvű közösség tagjává válhatsz,
  • mi hosszútávon tervezünk a kollégáinkkal,
  • versenyképes juttatási csomagot kínálunk neked.

Állás adatai

Állás azonosító: 1312
Pozíció pontos megnevezés: Contact center csoportvezető
Munkavégzés helye: Budapest
Szakterület: Szolgáltatási Szakterület
Szerződés típusa: Határozatlan idejű munkaszerződés
Napi munkaidő: Teljes munkaidő
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Contact center csoportvezető