Betöltés

Contact Center - Operátor munkatárs

Már 30 éve a biztosítási szféra egyik meghatározó szereplője vagyunk és törekszünk arra, hogy a közel 2000 munkavállalónk a lehető legjobban érezze magát nálunk. Elérhetőek vagyunk online és offline, versenyképes termékeink és több, mint 130 ügyfélszolgálatunk van. Ugyanakkor a multinacionális környezet ellenére is megőrizzük a családias hangulatot. Nálunk előfordul, hogy a CEO-val főzöd a vacsorád, megtapsolnak a Vígszínház színpadán és az is, hogy autót vezetsz a Hungaroringen található Groupama Tanpályán.

Milyen feladatokra számíthatsz nálunk?

  • A beérkező ügyfélhívások fogadása mellett kimenő kampányok lebonyolításában,
  • a hívások során a termékek és szolgáltatások iránti igény felmérésében is számítunk Rád.
  • Ügyfeleink teljes körű tájékoztatása nem csak telefonon, de e-mailben is a napi feladataink közé tartozik, de
  • mindezeken túl nem csak tájékoztatjuk ügyfeleinket, el is intézzük és végre is hajtjuk kéréseiket.

Jelentkezz hozzánk, ha...

  • ügyfélközpontú a gondolkodásmódod és pozitív a hozzáállásod,
  • nem a „Miért” hanem a „Hogyan” gondolkodásmód jellemez,
  • fontos számodra, hogy az ügyfelek teljeskörű kiszolgálást kapjanak,
  • gördülékenyen és meggyőzően kommunikálsz,
  • rugalmas vagy a beosztást illetően – nem okoz gondot a délelőtti/délutáni munkavégzés sem,
  • szeretsz csapatban dolgozni, de önállóan is feltalálod magad,
  • valamint középfokú végzettséggel és
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezel.

Ezen felül előnyt jelenthet, ha...

  • dolgoztál már korábban ügyfélszolgálaton és/vagy értékesítésben,
  • nem ijedsz meg az angol nyelv használatától,
  • dolgoztál korábban biztosítási területen,
  • felsőfokú végzettséggel rendelkezel vagy éppen folyamatban van annak megszerzése.

Miért csatlakozz hozzánk? Mert…

  • egy dinamikus, teljesítmény-orientált fiatalos csapat részese lehetsz,
  • korszerű modern környezetben dolgozhatsz,
  • juttatási csomagunk számos vonzó elemet tartalmaz:
  • alapfizetés, minőséget ösztönző, értékesítést ösztönző teljesítménybér, cafeteria,
  • nekünk nem gond, ha pályakezdő vagy,
  • nálunk szabadak a hétvégéid,
  • egy stabil, több évtizedes múlttal rendelkező és nemzetközileg is elismert cég alkalmazottja lehetsz.

Állás adatai

Állás azonosító: 1201
Pozíció pontos megnevezés: Contact Center - Operátor munkatárs
Munkavégzés helye: Budapest
Szakterület: Szolgáltatási Szakterület
Szerződés típusa: Határozatlan idejű munkaszerződés
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Contact Center - Operátor munkatárs