CRM specialista

Már 30 éve a biztosítási szféra egyik meghatározó szereplője vagyunk és törekszünk arra, hogy a közel 2000 munkavállalónk a lehető legjobban érezze magát nálunk. Elérhetőek vagyunk online és offline, versenyképes termékeink és több, mint 130 ügyfélszolgálatunk van. Ugyanakkor a multinacionális környezet ellenére is megőrizzük a családias hangulatot. Nálunk előfordul, hogy a CEO-val főzöd a vacsorád, megtapsolnak a Vígszínház színpadán és az is, hogy autót vezetsz a Hungaroringen található Groupama Tanpályán.

Milyen feladatokra számíthatsz nálunk?

  • Fő feladatod lesz az értékesítéshez és szolgáltatások nyújtásához szükséges informatikai fejlesztések és működési rendszerekkel kapcsolatos fejlesztési igények összegyűjtése és akciótervezése (éves, éven túli),
  • a szükséges döntés-előkészítő anyagok elkészítése, döntés esetén a fejlesztés kezdeményezése, vezetése-koordinálása és ezen rendszerek fejlesztésében, tesztelésében, átadásában, visszamérésében való részvétel.
  • Számítunk rád a CRM és személyes értékesítési front-end rendszerekhez kapcsolódó fejlesztések operatív megtervezésében, a kapcsolódó IT fejlesztések előkészítésében,
  • a fejlesztések üzleti oldali vezetésében, az értékesítési felhasználók támogatásában.
  • Kulcsszereped lesz a CRM és személyes értékesítési front-end rendszerek fejlesztési javaslatainak kezdeményezésében, a fejlesztések utókövetésében és a hasznosság visszamérésében is.
  • A piaci trendek figyelése és elemzése, a felhasználói segédanyagok valamint oktatási anyagok elkészítése is munkaköröd színesítenék.

Jelentkezz hozzánk, ha...

  • legalább 1-3 éves CRM és személyes értékesítési front-end rendszerek üzleti oldali fejlesztői és működés elemzői munkakörben szerzett tapasztalattal rendelkezel pénzintézeti vagy telekommunikációs iparágban,
  • jártas vagy a CRM és személyes értékesítési front-end rendszerek felhasználói szokásainak mérésében, fejlesztési igények felmérésében,
  • képes vagy az üzleti szükségleteket fejlesztési szinten megfogalmazni és a feladatokat átültetni “IT nyelvére”,
  • értékesítő, ügyfél és folyamat alapon is képes vagy szemlélni a dolgokat,
  • átlátod a komplex technológiai és üzleti feladatokat és követelményeket,
  • Excel, adatbázis kezelés magas szintű ismerete és gyakorlata jellemez és
  • nem ijedsz meg egy SQL adatbázisoktól és lekérdezéstől sem,
  • bárkit útba tudsz igazítani angolul,
  • könnyen megtalálod a közös hangot akár egy kis létszámú csapattal vagy más feladatához kapcsolódó szakterülettel is,
  • precíz és pontos munkavégzés fő jellemzőid.

Ezen felül előnyt jelenthet, ha...

  • ismered a biztosítási szférát, azon belül az értékesítési és ügyfél-kiszolgálási operatív területet.

Miért csatlakozz hozzánk? Mert…

  • modern munkakörnyezetben dolgozhatsz,
  • versenyképes jövedelem és kiemelkedő béren kívüli juttatások várnak,
  • nálunk hasznos és megbecsült munkát végezhetsz,
  • lehetőséget biztosítunk új ismeretek megszerzésére is.

Állás adatai

Állás azonosító: 1105
Pozíció pontos megnevezés: CRM specialista
Munkavégzés helye: Budapest
Szervezeti egység: Értékesítési és Társasági Kommunikációs Szakterület szakterület
Szerződés típusa: Határozatlan idejű munkaszerződés
Napi munkaidő: Teljes munkaidő
Jelentkezési határidő: 2018.02.05.
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: CRM specialista

A Groupama Biztosító a Groupama Csoport tagja, amely biztosítási, banki és pénzügyi szolgáltatóként mintegy 13 millió ügyfele és tagja bizalmát élvezi világszerte.