Már 30 éve a biztosítási szféra egyik meghatározó szereplője vagyunk és törekszünk arra, hogy a közel 2000 munkavállalónk a lehető legjobban érezze magát nálunk. Elérhetőek vagyunk online és offline, versenyképes termékeink, 1,3 millió ügyfelünk és több, mint 130 ügyfélszolgálatunk van. Ugyanakkor a multinacionális környezet ellenére is megőrizzük a családias hangulatot. Nálunk az is előfordulhat, hogy Franciaországban rúghatsz labdába, megtapsolnak a Vígszínház színpadán és az is, hogy autót vezetsz a Hungaroringen található Groupama Tanpályán.
felelős vagyok az ügyfeleimért, a legfontosabb, hogy segíteni tudjam Őket:
„fontos a munkám”
minden helyzetből a legtöbbet akarom kihozni, a sikereimből táplálkozom:
„you can do it”
nem elégedem meg azzal, amim van, hosszútávon keresem az új lehetőségeket:
„nincs majd, nincs halogatás, MOST kell megcsinálni!”
minden nap lehetőség a fejlődésre:
„mindenből tudok újat tanulni”

én szervezem a naptáramat, éppen ezért
minden napom más
elismerés, amikor egy elégedett ügyfél tovább ajánl az ismertségi körében
rajtam múlik,
hogy mennyit keresek
a munkatársaim, a
családias légkör,
ami körbevesz

tervezettség, folyamatosság, tudatosság: beosztom a napomat, hetemet, akár két hónapot is előre
folyamatosan kapcsolatban vagyok az ügyfeleimmel, számíthatnak rám
ismerem a hiányosságaimat, így előre felkészülhetek a váratlan helyzetekre
szakmailag és emberileg is bízom és támaszkodom a csapatomra és a vezetőmre







a mentorom segítségével fokozatosan ismertem meg a feladataimat, együtt tárgyaltunk az ügyfelekkel
a légkör jelentős szerepet játszott abban, hogy segítséget mertem kérni mindenkitől
megtanultam beosztani az időmet, elsajátítottam a szakmám alapjait, képzéseken vehettem részt
kialakítottam a saját stílusomat, rendelkeztem már saját ügyfélkörrel
egyedül is magabiztosan tárgyalok, a képzések tovább segítettek a technikámon
megtanultam pozitívan fogadni az elutasítást, hiszen ez is a szakmám része
megismertem az ügyfélköröm, pl.: születésnapok, névnapok, élethelyzetek, évfordulók, kárrendezési ügyek
egyre többet ajánlottak, így újabb és újabb ügyfeleket ismertem meg
új karrierlehetőséget vetettek fel, néhány éven belül akár vezető is lehetek