Betöltés

Hálózatunk

Már 30 éve a biztosítási szféra egyik meghatározó szereplője vagyunk és törekszünk arra, hogy a közel 2000 munkavállalónk a lehető legjobban érezze magát nálunk. Elérhetőek vagyunk online és offline, versenyképes termékeink, 1,3 millió ügyfelünk és több, mint 130 ügyfélszolgálatunk van. Ugyanakkor a multinacionális környezet ellenére is megőrizzük a családias hangulatot. Nálunk az is előfordulhat, hogy Franciaországban rúghatsz labdába, megtapsolnak a Vígszínház színpadán és az is, hogy autót vezetsz a Hungaroringen található Groupama Tanpályán.

Hogyan gondolkozom?

felelős vagyok az ügyfeleimért, a legfontosabb, hogy segíteni tudjam Őket:
„fontos a munkám”

minden helyzetből a legtöbbet akarom kihozni, a sikereimből táplálkozom:
„you can do it”

nem elégedem meg azzal, amim van, hosszútávon keresem az új lehetőségeket:
„nincs majd, nincs halogatás, MOST kell megcsinálni!”

minden nap lehetőség a fejlődésre:
„mindenből tudok újat tanulni”

„Minden esetben elérhető vagyok az ügyfeleim számára, hogy szolgáltatásunkat a legkönnyebben és legrövidebb úton vehessék igénybe. Számomra elégedett ügyfeleim ajánlása a legnagyobb elismerés.”
Bécsi Tibor
Mi motivál?

én szervezem a naptáramat, éppen ezért
minden napom más

elismerés, amikor egy elégedett ügyfél tovább ajánl az ismertségi körében

rajtam múlik,
hogy mennyit keresek

a munkatársaim, a
családias légkör,
ami körbevesz

„A párom egyre több alkalommal hangoztatja, hogy mennyire jó, hogy én alakíthatom, hogy pontosan mikor dolgozom, mert ennek köszönhetően sokkal több időt tölthetek vele és az újszülött kislányommal is.”
Varga Olivér
Miben rejlik a titkom?

tervezettség, folyamatosság, tudatosság: beosztom a napomat, hetemet, akár két hónapot is előre

folyamatosan kapcsolatban vagyok az ügyfeleimmel, számíthatnak rám

ismerem a hiányosságaimat, így előre felkészülhetek a váratlan helyzetekre

szakmailag és emberileg is bízom és támaszkodom a csapatomra és a vezetőmre

„Hosszú itt töltött éveim során mindig nagyon fontos volt az ügyfelek visszajelzése, ezek ösztönöztek az állandó önképzéssel és az új lehetőségek megismerésével a folyamatos fejlődésre. Egyre jobb vagyok a teljesítményemben és egyre több ügyfél keres engem.”
Czigány Attiláné Hajni
3 hónap

a mentorom segítségével fokozatosan ismertem meg a feladataimat, együtt tárgyaltunk az ügyfelekkel

a légkör jelentős szerepet játszott abban, hogy segítséget mertem kérni mindenkitől

megtanultam beosztani az időmet, elsajátítottam a szakmám alapjait, képzéseken vehettem részt

6 hónap

kialakítottam a saját stílusomat, rendelkeztem már saját ügyfélkörrel

egyedül is magabiztosan tárgyalok, a képzések tovább segítettek a technikámon

megtanultam pozitívan fogadni az elutasítást, hiszen ez is a szakmám része

12 hónap

megismertem az ügyfélköröm, pl.: születésnapok, névnapok, élethelyzetek, évfordulók, kárrendezési ügyek

egyre többet ajánlottak, így újabb és újabb ügyfeleket ismertem meg

új karrierlehetőséget vetettek fel, néhány éven belül akár vezető is lehetek