Asszisztens (Kommunikációs területre)
Pozitív szemlélettel működünk a biztosítási piac meghatározó szereplőjeként több mint 30 éve, és a multinacionális környezet mellett is megőriztük családias hangulatunkat.
Arra törekszünk, hogy érezd, mindig számíthatsz ránk! Adunk a véleményedre, értékelünk téged és a munkád. Nyitottak vagyunk az ötleteidre, megkérdezünk és meghallgatunk.
Beilleszkedésed önkéntes Groupamás kollégáink segítik, akikre bátran támaszkodhatsz a kezdeti időszakban.
Nálunk jó kezekben vagy!
A szellemiség, amelyben hiszünk:
- Együtt fejlődünk, egymás tudására építünk. Tanulunk tapasztalatainkból és hibáinkból. A tudás csak akkor értékes, ha hozzáférhetővé tesszük mások számára.
- Bízunk csapatunkban, a közös munka hatékony erejében, mely évről évre jobb eredményt hoz, és folyamatosan előre visz.
- Inspirálónak érezzük, ha együtt vagyunk, hiszünk a személyes találkozásokban, de az esetleges távolság áthidalása sem okoz gondot a megfelelő eredmény eléréshez.
- Támogatjuk az ötleteidet. Nem vagy egyedül a feladataiddal; egy segítőkész és nyitott csapat tagja lehetsz, amely támogat.
A Groupama Biztosító Kommunikáció & PR területének megbízható és nélkülözhetetlen tagjaként a vezető és a csapat munkáját egyaránt támogatod – szervezési, adminisztrációs és kommunikációs területeken. Fontos szereped lesz abban, hogy a mindennapi működés gördülékeny legyen: te segítesz rendszerezni, nyomon követni, előkészíteni és egyeztetni. Nálad futnak össze a szálak, te teremted meg a háttérben azt a stabil alapot, amire a kreatív munka is biztonsággal épülhet.
Milyen feladatokra számíthatsz nálunk?
Adminisztratív és vezetőt támogató feladatok
- A terület napi ügyviteli és adminisztrációs feladatainak koordinálása.
- Office management jellegű feladatok ellátása.
- Szerződések kezelése és nyilvántartása.
- Új kollégák beléptetésének támogatása.
- Utasítások nyomon követése, kezelése és aktualizálása.
- Irodaszer- és eseti beszerzések intézése.
- A vezető munkájának adminisztratív támogatása.
- Budget- és kontrollingfeladatok ellátása: költségfigyelés, elszámolások, kimutatások készítése.
Kommunikációs feladatok
- Aktív részvétel a Kommunikáció & PR terület projektjeiben.
- Kommunikációs anyagok, prezentációk és háttérkutatások előkészítése.
- Szponzorációhoz és adományozáshoz kapcsolódó adminisztráció ellátása.
- Önálló projektek menedzselése.
- Ajándéktárgy-webshop kezelése, készletfigyelése.
- Kapcsolattartás és egyeztetés a társterületekkel.
Jelentkezz hozzánk, ha...
- legalább 3 éves hasonló területen szerzett szakmai tapasztalatod van már nagyvállalati környezetben,
- precízen, gyorsan és proaktívan dolgozol,
- szeretsz rendszerezni, de a kreatív közeg sem áll tőled távol,
- képes vagy párhuzamosan több feladatot is átlátni és menedzselni,
- közösségi ember vagy, aki szeret csapatban dolgozni,
- elvégezted felsőfokú tanulmányaidat és magabiztos középfokú angoltudással rendelkezel,
- nyitott vagy új dolgokra, szereted, ha változatos a munkád,
- kedves, pozitív személyiség vagy, aki figyel a határidőkre és a részletekre.
Miért csatlakozz hozzánk? Mert...
- hiszünk abban, hogy a Groupama nem csak munkahely, hanem egy közösség, egy családias, fiatal, jókedvű csapatban töltheted mindennapjaid,
- mi nyitott kultúrában dolgozunk, ahol a Te ötleteidet is szívesen megvalósítanánk,
- lehetőséged van szakmai fejlődésre,
- hosszú távon számítunk Rád,
- figyelünk a mentális és fizikai egészséged megtartására (egészségprogramok, támogatások, előadások),
- a Városliget melletti irodánk könnyen megközelíthető: előttünk áll meg az 1-es villamos, de ha bicajjal vagy motorral jössz, használhatod a fedett tárolónkat, a távolsági közlekedést pedig 100%-ban finanszírozzuk.
Állás adatai
Állás azonosító:
|
2043 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
Asszisztens (Kommunikációs területre) |
Munkavégzés helye: |
Budapest |
Szakterület: |
Kommunikációs és PR |
Szerződés típusa: |
Határozatlan idejű munkaszerződés |
Napi munkaidő: |
Teljes munkaidő |
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást:
Asszisztens (Kommunikációs területre)