INTERJÚ BERENTÉS LÁSZLÓVAL
Szolgáltatásainkon kersztül, élményt szeretnénk nyújtani.
Bankbiztosítási területünk korábbi vezetőjének bő egy hónapja nagy fordulatot vett karrierje, mert átvette a szolgáltatási részlegünk vezetését. A változásokat és új pozíciójának kihívásait így foglalta össze Berentés László:
„Az elégedett ügyfél a sikeres üzlet egyik alappillére. A bizalom és a jó ügyfél élmény nagyban támogatni fogja azt, hogy ügyfeleink több szerződést kössenek nálunk, és ajánljanak minket ismerettségi körükben, így növekedjen az állományunk és bevételeink, és piacot nyerjünk hazánkban. Segíteni fog a Groupama márkanév erősítésében is, ami ugyancsak visszahat a növekedésünkre.
Mindehhez persze motivált és nagy szakértelmű kollégákra van szükség. Szeretnénk, ha élmény és presztízs lenne a Szolgáltatási Szakterületen dolgozni, eszerint új értékek fognak fókuszba kerülni az ügyfélközpontúság mellett: a felelősségvállalás, szakértelem, együttműködés és hitelesség.”
2020.08.03. 08:54